Coresi Shopping Resort

Campanie - Verdele mereu a prins.

Campanie - Verdele mereu a prins.

Campanie de conștientizare a reciclării selective

Cum adică, cum adică?

Campanie desfășurată în Cartier Coresi prin comunicarea mesajului esențial atât prin panouri outdoor, afișe, cât și prin amplasarea punctelor de colectare selectivă a deșeurilor.

Client

Coresi Shopping Resort

Profil

CSR

Servicii

Naming, KV campanie, declinări online și offline

Ce am făcut?

Ce am făcut?

Provocarea a plecat din alegerea unui vizual complet original, folosind doar piese din lemn pe care le-am vopsit într-o cromatică ușor de înțeles pentru subiectul ecologie.

Mai departe, poziționarea pieselor pe planșă, fotografierea, retouch-ul și montajul vizualului final au fost utlimii pași către un concept aplicat smart, interesant, catchy.

Declinări

Avantajul pe care l-am avut prin crearea vizualului "hand-made" a fost că am putut repoziționa, refotografia "subiectul" în funcție de necesitatea materialului de declinat - portrait, landscape, pătrat.

Reel, story - on it!

Reel, story - on it!

Comunicarea a fost una aerisită, în concordanță cu subiectul ales, dar și mai mult, cu necesitatea livrării acesteia într-un mod ușor de asimilat ca fiind o campanie Cartier Coresi.

Proiecte in-house

decatoduba.ro

Decât o Dubă

O platformă mobilă retro pe care o poți adapta oricum, în funcție de eveniment, proiect sau situație. Fie că vrei un street food truck, un pupitru neconvențional, un pop-up bar chic sau orice altceva, închiriază și personalizează Decât o Dubă să îți reprezinte brand-ul cu stil.

Ai un proiect interesant?

office@grindesign.ro

Ai un proiect interesant?

Birou de creație specializat în comunicare digitală, dezvoltare de brand și community management.